Chì ghjè u futuru di i robots di serviziu?

L'omu anu una longa storia di imaginà è sperendu roboti umanoidi, forse chì datanu à u Cavaliere Mecanicu cuncepitu da Leonardo da Vinci in u 1495. Per centu anni, sta fascinazione per a cima di a scienza è a tecnulugia hè stata fermentata continuamente da a literatura è l'artistica. opere cum'è "Intelligenza Artificiale" è "Transformers", è hè diventatu più è più populari.

In ogni casu, u sognu di un robot umanoide s'avvicina à pocu à pocu à a realità, ma hè stata una materia di l'ultimi dui decennii.

U tempu torna à u 2000, a Honda di u Giappone hà dedicatu quasi 20 anni di ricerca è sviluppu, è hà lanciatu grandiosamente u primu robot in u mondu chì pò veramente marchjà nantu à duie gambe, ASIMO.ASIMO hè altu 1,3 metri è pesa 48 kilogrammi.I primi robots parevanu goffi s'ellu sviavanu mentre caminavanu in linea dritta è avianu da piantà prima.ASIMO hè assai più flexible.Puderà predichendu a prossima azzione in tempu reale è cambià u centru di gravità in anticipu, cusì pò marchjà liberamente è eseguisce diverse azzioni "complesse" cum'è "8" caminari, falà scalini, è piegate.Inoltre, ASIMO pò stringhje a manu, onde, è ancu ballà à a musica.

Chì ghjè u futuru di i robot di serviziu? 1

Prima chì Honda hà annunziatu ch'ellu smette di sviluppà ASIMO, stu robot umanoide, chì hà passatu sette iterazioni, ùn pò micca solu marchjà à una vitezza di 2,7 chilometri per ora è curriri à una vitezza di 9 chilometri per ora, ma ancu avè conversazioni cù parechji. ghjente à tempu.E ancu compie u "Unscrew the water bottle, hold the paper cup, and pour the water" è altre oprations lisu, chì era chjamatu milestones in u sviluppu di robots umanoidi.

Cù l'avventu di l'era di l'Internet mobile, Atlas, un robot bipede lanciatu da Boston Dynamics, hè intrutu in l'ochju publicu, spinghjendu l'applicazione di a bionica à un novu livellu.Per esempiu, cunducendu una vittura, utilizendu arnesi di putenza è altre operazioni delicate cù valore praticu ùn sò micca difficiuli per l'Atlas à tutti, è in ocasioni eseguite una volta aerea di 360 gradi in u locu, split-leg jumping front flip, è a so flessibilità hè paragunabili. à quellu di l'atleti prufessiunali.Dunque, ogni volta chì Boston Dynamics libera un novu video Atlas, l'area di cumenti pò sempre sente un sonu "wow".

Honda è Boston Dynamics guidanu a strada in l'esplorazione di a robotica umanoide, ma i prudutti cunnessi sò in una situazione imbarazzante.Honda hà firmatu u prughjettu di ricerca è sviluppu di robots umanoidi ASIMO già in 2018, è Boston Dynamics hà ancu cambiatu mani parechje volte.

Ùn ci hè micca una superiorità assoluta di a tecnulugia, a chjave hè di truvà una scena adatta.

I robot di serviziu sò stati in u dilema di "gallina è ovu" per un bellu pezzu.Perchè a tecnulugia ùn hè micca abbastanza matura è u prezzu altu, u mercatu hè riluttante à pagà;È a mancanza di dumanda di u mercatu rende difficiule per e cumpagnie d'investisce assai soldi in ricerca è sviluppu.À a fine di u 2019, un focu improvvisu hà sbulicatu inavvertitamente l'impassu.

Dapoi u scoppiu di l'epidemie, u mondu hà truvatu chì i robots anu scenarii d'applicazione assai ricchi in u campu di i servizii senza cuntattu, cum'è a disinfettazione di virus, a distribuzione senza cuntattu, a pulizia di u centru cummerciale è cusì.Per luttà contra l'epidemie, diversi roboti di serviziu si sò sparsi in e cumunità in tuttu u paese cum'è una piovana, diventendu un aspettu di "l'anti-epidemia di a Cina".Questu hà ancu verificatu cumplettamente e prospettive di cummercializazione chì sò stati in PPT è laboratorii in u passatu.

À u listessu tempu, per via di i risultati anti-epidemichi eccezziunali di a Cina, a catena di fornitura domestica hè stata a prima à ripiglià l'operazione, chì hà ancu datu à i pruduttori di robot lucali un periodu di finestra impurtante per sviluppà a tecnulugia è catturà u mercatu.

Inoltre, à longu andà, u mondu entre gradualmente in una sucità anziana.In certi cità è regioni invechjate in u mo paese, a proporzione di anziani di più di 60 anni hà superatu u 40%, è u prublema di a carenza di travagliu hà seguitu.I robots di serviziu ùn ponu micca solu furnisce megliu cumpagnie è cura per l'anziani, ma ancu ghjucanu un rolu enormu in i campi intensivi di travagliu cum'è a spedizione espressa è l'asportu.Da queste prospettive, i robot di serviziu sò per inaugurà a so età d'oru!

Shenzhen Zhongling Technology hè una R & D è una impresa di fabricazione chì furnisce mutori in-roti, unità è altri accessori per cumpagnie di robot di serviziu per un bellu pezzu.Dapoi u lanciu di i prudutti di a serie di robot in-rota in 2015, i prudutti anu accumpagnatu i clienti in millaie di cumpagnie in più di 100 paesi in u mondu., è hè statu in una pusizione di punta in l'industria.È hà sempre aderitu à u cuncettu di l'innuvazione cuntinuu per purtà à i clienti i migliori prudutti, un sistema cumpletu di R & D è di vendita, per furnisce i clienti a megliu sperienza di compra.Spergu chì pudemu accumpagnà u rapidu sviluppu di l'industria robotica.Chì-hè-u-futuru-di-robots-servizi? 2


Tempu di Postu: Dec-13-2022