A relazione trà l'aumentu di a temperatura di u mutore è a temperatura ambientale

L'aumentu di a temperatura hè una prestazione assai impurtante di u mutore, chì si riferisce à u valore di a temperatura di l'avvolgimentu più altu ch'è a temperatura ambientale sottu u statu di u funziunamentu nominale di u mutore.Per un mutore, l'aumentu di a temperatura hè ligata à altri fattori in u funziunamentu di u mutore?

 

À propositu di a Classe di Isolamentu di Motore

Sicondu a resistenza à u calore, i materiali d'insulazione sò divisi in 7 gradi: Y, A, E, B, F, HC, è e temperature di travagliu estremi currispundenti sò 90 ° C, 105 ° C, 120 ° C, 130 ° C, 155 ° C. C, 180 ° C è sopra 180 ° C.

A cusì chjamata temperatura limite di travagliu di u materiale insulante si riferisce à u valore di a temperatura chì currisponde à u puntu più caldu in l'insulazione di l'avvolgimentu durante u funziunamentu di u mutore in l'aspettativa di vita di u disignu.

Sicondu a sperienza, a vita di i materiali A-grade pò ghjunghje sin'à 10 anni à 105 ° C è i materiali B-grade pò ghjunghje sin'à 10 anni à 130 ° C.Ma in cundizioni attuali, a temperatura di l'ambienti è l'aumentu di a temperatura ùn ghjunghjeranu micca u valore di u disignu per un bellu pezzu, cusì a vita generale hè di 15 ~ 20 anni.Se a temperatura di u funziunamentu supera a temperatura di u limitu di u materiale per un bellu pezzu, l'anziane di l'insulazioni serà aggravatu è a vita di serviziu serà assai accurtata.Dunque, durante u funziunamentu di u mutore, a temperatura di l'ambienti hè unu di i fatturi principali chì afectanu a vita di u mutore.

 

À propositu di l'aumentu di a temperatura di u mutore

L'aumentu di a temperatura hè a diferenza di temperatura trà u mutore è l'ambiente, chì hè causata da u riscaldamentu di u mutore.U nucleu di ferru di u mutore in funziunamentu genererà a perdita di ferru in u campu magneticu alternante, a perdita di cobre si verificarà dopu chì l'avvolgimentu hè energizatu, è altre pèrdite vaghjime saranu generate.Quessi aumenteranu a temperatura di u mutore.

Per d 'altra banda, u mutore dissipa ancu u calore.Quandu a generazione di u calore è a dissipazione di u calore sò uguali, u statu di equilibriu hè righjuntu, è a temperatura ùn si sviluppa più è si stabilizza à un livellu.Quandu a generazione di calore aumenta o a dissipazione di u calore diminuite, u equilibriu serà distruttu, a temperatura hà da cuntinuà à cresce, è a diferenza di temperatura serà allargata, allora a dissipazione di u calore deve esse aumentata per ghjunghje à un novu equilibriu à una altra temperatura più altu.In ogni casu, a diffarenza di temperatura in questu tempu, vale à dì, l'aumentu di a temperatura, hà aumentatu cumparatu cù prima, cusì l'aumentu di a temperatura hè un indicatore impurtante in u disignu è u funziunamentu di u mutore, chì indica u gradu di generazione di calore di u mutore.

Durante u funziunamentu di u mutore, se l'aumentu di a temperatura aumenta di colpu, indica chì u mutore hè difettu, o u duct di l'aria hè bluccatu, o a carica hè troppu pisanti, o l'avvolgimentu hè brusgiatu. A-Relazione-Trà-Motore-Temperatura-Rise-E-Ambient-Temperature2

A relazione trà l'aumentu di a temperatura è a temperatura è altri fattori

Per un mutore in u funziunamentu normale, teoricamente, a so crescita di temperatura sottu a carica nominale deve esse indipindente da a temperatura di l'ambienti, ma in fattu hè sempre affettata da fatturi cum'è a temperatura ambientale.

(1) Quandu a temperatura ambientale scende, l'aumentu di a temperatura di u mutore normale diminuirà ligeramente.Questu hè chì a resistenza di l'avvolgimentu diminuisce è a perdita di cobre diminuite.Per ogni calata di temperatura di 1 °C, a resistenza cala da circa 0,4%.

(2) Per i motori auto-cooling, l'aumentu di a temperatura aumenta di 1,5 ~ 3 ° C per ogni 10 ° C d'aumentu di a temperatura ambiente.Questu hè chì e perdite di cobre di l'avvolgimentu aumentanu cum'è a temperatura di l'aria aumenta.Dunque, i cambiamenti di temperatura anu un impattu più grande nantu à i grandi mutori è i mutori chjusi.

(3) Per ogni umidità di l'aria di 10% più altu, per via di a migliione di a conductività termale, l'aumentu di a temperatura pò esse ridutta da 0,07 ~ 0,38 ° C, cù una media di circa 0,2 ° C.

(4) L'altitudine hè 1000m, è l'aumentu di a temperatura aumenta di 1% di u valore limite di l'aumentu di a temperatura per ogni 100m litru.

 

U limitu di temperatura di ogni parte di u mutore

(1) L'aumentu di a temperatura di u core di ferru in cuntattu cù u bobinamentu (metudu termometru) ùn deve micca più di u limitu di l'aumentu di a temperatura di l'insulazione di u bobina in cuntattu (metudu di resistenza), vale à dì, a classa A hè 60 ° C, l'E. a classe hè 75 ° C, è a classe B hè 80 ° C, a classe F hè 105 ° C è a classe H hè 125 ° C.

(2) A temperatura di u cuscinettu di scorrimentu ùn deve micca più di 95 ℃, è a temperatura di u cuscinettu scorrevule ùn deve micca più di 80 ℃.Perchè a temperatura hè troppu alta, a qualità di l'oliu cambierà è a film d'oliu serà distrutta.

(3) In pràtica, a temperatura di u casing hè spessu basatu annantu à u fattu chì ùn hè micca calda à a manu.

(4) A perdita stray nantu à a superficia di u rotore di a gabbia di squirrel hè grande è a temperatura hè alta, generalmente limitata à ùn mette in periculu l'insulation adiacente.Pò esse stimatu da pre-pittura cù pittura di culore irreversibile.

 

Shenzhen Zhongling Technology Co., Ltd. (ZLTECH per u cortu) hè una sucità chì hè stata longu impegnata in l'automatizazione industriale di u mutore è di u driver.I so prudutti sò stati venduti in u mondu sanu, è hè statu ricunnisciutu è fiducia da i clienti per via di a so alta stabilità.È ZLTECH hè stata in una pusizione di punta in l'industria, è hà sempre aderitu à u cuncettu di l'innuvazione cuntinua per purtà à i clienti i migliori prudutti, un sistema cumpletu di R & D è di vendita, per furnisce i clienti a megliu sperienza di compra.

A-Relazione-Trà-Motore-Temperatura-Rise-E-Ambient-Temperatura


Tempu di Postu: Dec-20-2022