Influenza di i cuscinetti nantu à u rendiment di u mutore

Per una macchina elettrica rotativa, u cuscinettu hè un cumpunente assai criticu.U rendiment è a vita di u cuscinettu sò direttamente ligati à u rendiment è a vita di u mutore.A qualità di fabricazione è a qualità di stallazione di u cuscinettu sò i fatturi chjave per assicurà a qualità di funziunamentu di u mutore.

A funzione di i cuscinetti di u mutore
(1) Supporta a rotazione di u rotore di u mutore per trasmette a carica è mantene a precisione di rotazione di l'assi di u mutore;
(2) Reduce l'attrito è l'usura trà i supporti di stator è rotor.

Codice è classificazione di i cuscinetti di u mutore
Cuscinetti a sfera Profonda Groove: Semplice in struttura è faciule d'utilizà, hè un tipu di cuscinettu cù u più grande batch di produzzione è a più larga gamma di applicazioni.Hè principarmenti usatu pi purtari carichi radiali, è pò dinù suppurtà certi carichi assiali.Quandu u clearance radiale di u cuscinettu aumenta, hà a funzione di un cuscinettu di cuntattu angulare è pò suppurtà una grande carica assiale.Hè spessu usata in l'automobile, trattori, macchine utensili, muturi, pompe d'acqua, machini agriculi, machini tessili, etc.

Cuscinetti a sfera di Cuntattu Angulare: A vitezza limitu hè alta, è pò suppurtà a carica di curvatura è a carica assiale, è pò ancu suppurtà a carica assiale pura.A so capacità di carica assiale hè determinata da l'angolo di cuntattu è aumenta cù l'aumentu di l'angolo di cuntattu.Adupratu principalmente per: pompe d'oliu, compressori d'aria, trasmissioni diverse, pompe di iniezione di carburante, machini di stampa.

Cuscinetti a rulli cilindrici: generalmente sò usati solu per sopportà carichi radiali, solu i cuscinetti à fila unica cù nervature nantu à l'anelli interni è esterni ponu supportà picculi carichi assiali stabili o grandi carichi assiali intermittenti.Adupratu principarmenti per i grandi mutori, fusi di macchine utensili, scatuli d'assi, alberi di motore diesel, è automobili, cum'è scatole di ingranaggi.

Liberazione di cuscinetti
A liberazione di cuscinetti hè a liberazione (o interferenza) in un solu cuscinettu, o in un sistema di parechji cuscinetti.A liberazione pò esse divisa in clearance assiale è radiale, secondu u tipu di cuscinettu è u metudu di misurazione.Se a liberazione di u cuscinettu hè troppu grande o troppu chjucu, a vita di travagliu di u cuscinettu è ancu a stabilità di tutta l'operazione di l'equipaggiu serà ridutta.

U metudu di l'aghjustamentu di a liberazione hè determinata da u tipu di cuscinetti, chì generalmente pò esse divisu in cuscinetti di clearance non-ajustable è cuscinetti regulable.
U cuscinettu cù una liberazione micca regulabile significa chì a liberazione di u cuscinettu hè determinata dopu chì u cuscinettu lascia a fabbrica.I cuscinetti à sfera profondi ben cunnisciuti, i cuscinetti auto-allineanti è i cuscinetti cilindrichi appartenenu à questa categuria.
U cuscinettu di liberazione regulabile significa chì a pusizione axial relative di a pista di cuscinettu pò esse spustata per ottene a liberazione necessaria, chì include cuscinetti conici, cuscinetti a sfera di cuntattu angulare è alcuni cuscinetti di spinta.

Cuscinetti Vita
A vita di un cuscinettu si riferisce à u nùmeru cumulativu di rivoluzioni, u tempu cumulativu di u funziunamentu o u chilometru di u funziunamentu di un cuscinettu dopu chì un inseme di cuscinetti principia à correre è prima di i primi signali di espansione di fatigue di i so elementi, cum'è elementi rotulanti, anelli interni è esterni o. apparissi gabbie.

Shenzhen Zhongling Technology Co., Ltd. (riferitu cum'è "ZLTECH") servomotori in-rota utilizanu cuscinetti à sfera profonda di una fila, chì sò a struttura più rappresentativa di cuscinetti rotanti è sò largamente utilizati.Coppia di attritu bassu, u più adattatu per l'applicazioni chì necessitanu rotazione à alta velocità, pocu rumore è vibrazione bassa.U servomotore in-rota di Zhongling Technology hè adattatu per i robots di serviziu, i robots di distribuzione, i robots medichi, etc. Hà i vantaghji di u funziunamentu stabile à bassa velocità, torque altu, alta precisione è cuntrollu di circuitu chjusu.Cù l'avventu di l'era di l'intelligenza artificiale, a Cina hè stata u più grande cunsumadore di robots in u mondu per dui anni consecutivi, è i robots sò sempre più utilizati in tutti i campi di a vita.Shenzhen Zhongling Technology hà ancu cuntinuà à ottimisà i prucessi di cuncepimentu è di produzzione di u produttu, migliurà continuamente i materiali è u rendiment di u produttu, è injecta energia in l'AGV è l'industria robotica di manipulazione!


Tempu di Postu: Aug-04-2022