Spiegazione dettagliata di u livellu di prutezzione di u mutore.

I mutori ponu esse divisi in livelli di prutezzione.U mutore cù un equipamentu diversu è un locu d'usu diversu, serà equipatu cù diversi livelli di prutezzione.
Allora chì hè u livellu di prutezzione?
U gradu di prutezzione di u mutore adopta u standard di qualità IPXX cunsigliatu da a Cummissione Elettrotecnica Internaziunale (IEC).Diversi posti di stallazione anu diverse qualità.U sistema di classificazione di prutezzione IP hè scrittu da IEC, è i mutori sò classificati secondu e so caratteristiche antipolvere è umidità.U livellu di prutezzione IP hè cumpostu di dui numeri.U primu rapprisenta u gradu di prutezzione di u mutore da u polu è l'uggetti straneri.U sicondu numeru rapprisenta u gradu di ermetica di u mutore contru l'umidità è l'immersione in acqua.U più grande u numeru, u più altu u livellu di prutezzione.U gradu dustproof hè divisu in 7 gradi, chì sò rapprisintati da 0-6 rispettivamente;u gradu waterproof hè divisu in 9 gradi, chì sò rapprisintati da 0-8 rispettivamente.

NEW3_1

Livellu antipolvere:
0 - Nisuna prutezzione, nisuna prutezzione speciale à e persone o cose fora.
1-Puderà impedisce chì l'uggetti solidi stranieri cù un diametru più grande di 50 mm entrenu in u casu, è pò impediscenu grandi spazii di u corpu umanu (cum'è e mani) da accidintali toccu a parti viva o in muvimentu di u casu, ma ùn pò impedisce l'accessu cuscente. à sti parti.
2-Si pò impedisce uggetti straneri solidi cù un diametru di più di 12.5mm da entre in u casing, è pò impediscenu dita da tuccà i parti vivi o muvimenti di u casing.
3-Si pò prevene l'intrusione di ughjetti straneri solidi cù un diametru più grande di 2,5 mm, è impedisce chì l'arnesi, i fili è l'uggetti straneri simili cù un diametru o un grossu più grande di 2,5 mm intrusione è cuntattate i parti internu di l'apparechju.
4-Si pò impedisce uggetti straneri solidi cù un diametru di più di 1mm da entre in u cabinet, è impedisce arnesi, fili è simili uggetti straneri simili cù un diametru o un grossu di più di 1mm da intrusione è cuntattu cù e parti internu di l'apparechju.
5-Si pò prevene uggetti straneri è polvara, è pò impedisce cumplettamente l'intrusione di ughjetti straneri.Ancu se l'intrusione di polvera ùn pò micca esse impedita cumplettamente, a quantità di intrusione di polvera ùn affetterà micca u funziunamentu normale di l'apparechju elettricu.
6-Si pò impedisce cumplettamente l'intrusione di l'uggetti straneri è u polu.
Livellu impermeable:
0-Nisuna prutezzione, nisuna prutezzione speciale contru l'acqua o l'umidità.
1-Si pò prevene i gocce d'acqua da immersi, è e gocce d'acqua chì cascanu verticalmente (cum'è l'acqua condensata) ùn pruvucarà micca danni à u mutore.
2-Quandu hè inclinatu à 15 gradi, pò impedisce chì e gocce d'acqua entrenu, è e gocce d'acqua ùn causanu micca danni à u mutore.
3-Puderà impedisce l'acqua spruzzata da immersing, rainproof o impedisce l'acqua spruzzata in a direzzione cù un angolo di menu di 60 gradi da a verticale da entre in u mutore è causanu danni.
4-Si pò prevene splashing acqua da immersing, è pò impedisce splashing acqua da tutte e direzzione da entre in u mutore è pruvucannu danni.
5-Si pò impedisce l'acqua spruzzata da immersing, è pò impedisce u spruzzo d'acqua di bassa pressione chì dura almenu 3 minuti.
6-Si pò impedisce grandi onde da esse immersa, è pò impedisce una grande quantità di acqua spraying per almenu 3 minuti.
7-Si pò impedisce l'immersione di l'acqua quandu immersa, è impedisce l'impattu di l'immersione per 30 minuti in l'acqua di 1 metru di prufundità.
8-Impedisce l'immersione in acqua durante l'affonda, è impedisce l'immersione cuntinua in l'acqua cù una prufundità di più di 1 metru.
Sicondu diversi scenarii d'applicazione, Shenzhen Zhongling Technology Co., Ltd (www.zlingkj.com) hà lanciatu mutori di hub cù livelli di prutezzione da IP54 à IP68.U mutore di u hub cù u livellu di prutezzione IP68 pò esse cuntinuu in l'acqua finu à 1 mese.Cù a prumuzione di u cuncettu di "intelligenza artificiale", i mutori di hub ZLTECH sò stati largamente utilizati in l'industrii, cum'è a distribuzione senza equipaggiu, a pulizia senza equipaggiu è l'assistenza medica ausiliaria.ZLTECH hà da cuntinuà à ottimisà u disignu di u produttu è a tecnulugia di produzzione, migliurà continuamente i materiali è u rendiment di u produttu, è injectà momentum in l'AGV è l'industria di i robot di consegna!


Tempu di Postu: Aug-04-2022