Spiegazione dettagliata di RS485 Bus

RS485 hè un standard elettricu chì descrive a strata fisica di l'interfaccia, cum'è u protokollu, u timing, i dati seriali o paralleli, è i ligami sò tutti definiti da u designer o protokolli di strati più altu.RS485 definisce e caratteristiche elettriche di i cunduttori è di i ricevitori chì utilizanu linee di trasmissione multipuntu equilibrate (chjamate ancu differenziali).

Vantaghji

1. Trasmissione differenziale, chì aumenta l'immunità di u sonu è riduce a radiazione di u sonu;
2. Ligami à longa distanza, sin'à 4000 metri (circa 1219 metri);
3. Data rate up to 10Mbps (in 40 inches, about 12.2 meters);
4. Multiple drivers and receivers ponu esse cunnessi à u listessu bus;
5. A larga gamma cumuna-mode permette di differenze potenziale di terra trà u cunduttore è u receptore, chì permette una tensione massima cumuna di -7-12V.

Livellu di signale

RS-485 pò realizà a trasmissione à longa distanza principalmente per via di l'usu di segnali differenziali per a trasmissione.Quandu ci hè interferenza di u sonu, a diffarenza trà i dui signali nantu à a linea pò ancu esse usata per ghjudicà, perchè e dati di trasmissione ùn sò micca disturbati da u rumore.

NEWS2_1

A linea differenziale RS-485 include i seguenti 2 signali

A: Segnale Non-reverse
B : signal inverse
Ci pò ancu esse un terzu signale chì esige un puntu di riferimentu cumuni nantu à tutti i linii equilibrati, chjamati SC o G, per e linee equilibrate per funziunà bè.Stu signali pò limità u signale cumunu-mode ricevutu à u fini riciviri, è u transceiver vi aduprà stu signali cum'è un valore di riferimentu à misurà a tensione nantu à a linea AB.U standard RS-485 cita:
Se MARCA (logica 1), a tensione di u signale di a linea B hè più altu di a linea A
Se SPACE (logica 0), a tensione di u signale di a linea A hè più altu di a linea B
Per ùn causà disaccordu, una cunvenzione di nomi cumuni hè:
TX+ / RX+ o D+ invece di B (signale 1 hè altu)
TX-/RX- o D- invece di A (livellu bassu quandu u signale 0)

Tensione di soglia:
Se l'input trasmettitore riceve un altu livellu logicu (DI = 1), a tensione di a linea A hè più altu ch'è a linea B (VOA>VOB);se l'input trasmettitore riceve un livellu logicu bassu (DI = 0), a tensione di a linea A hè più altu ch'è a linea B (VOA>VOB);A tensione B hè più altu ch'è a linea A (VOB>VOA).Se a tensione di a linea A à l'ingressu di u ricevitore hè più altu ch'è quella di a linea B (VIA-VIB> 200mV), l'output di u ricevitore hè un altu livellu logicu (RO = 1);se a tensione di a linea B à l'ingressu di u ricevitore hè più altu ch'è quella di a linea A (VIB-VIA>200mV), u ricevitore produce un livellu logicu bassu (RO=0).

NEWS2_2

Unità di carica (UL)

U numeru massimu di cunduttori è ricevitori nantu à u bus RS-485 dipende da e so caratteristiche di carica.I carichi di u cunduttore è di u ricevitore sò misurati in relazione à e carichi di unità.U standard 485 stipula chì un massimu di 32 unità di carichi ponu esse attaccati à un bus di trasmissione.

NEWS2_3

Modu di funziunamentu

L'interfaccia di bus pò esse cuncepita in i dui modi seguenti:
RS-485 semi-duplex
Full-duplex RS-485
In quantu à parechje cunfigurazioni di bus half-duplex cum'è mostra in a figura sottu, i dati ponu esse trasferiti solu in una direzzione à volta.

NEW2_4

A cunfigurazione di bus full-duplex hè mostrata in a figura sottu, chì permette una cumunicazione simultanea bidirezionale trà i nodi master è slave.

NEW2_5

A terminazione di l'autobus è a lunghezza di a succursale

Per evitari a riflessione di u signale, a linea di trasmissione di dati deve avè un puntu finale quandu a lunghezza di u cable hè assai longa, è a lunghezza di u ramu deve esse u più cortu pussibule.
A terminazione curretta richiede una resistenza di terminazione RT adattata à l'impedenza caratteristica Z0 di a linea di trasmissione.
U standard RS-485 ricumanda chì Z0 = 120Ω per u cable.
I tronchi di cable sò generalmente terminati cù resistori 120Ω, unu à ogni estremità di u cable.

NEW2_6

A lunghezza elettrica di u ramu (distanza di u cunduttore trà u transceiver è u troncu di u cable) deve esse menu di un decimu di u tempu di salita di l'unità:
LStub ≤ tr * v * c/10
LStub = lunghezza massima di u ramu in pedi
v = u rapportu di a velocità à a quale u signale viaghja nantu à u cable à a velocità di a luce
c = velocità di a luce (9,8*10^8ft/s)
Una lunghezza di ramu troppu longa pruvucarà a riflessione di l'emissione di signale per affettà l'impedenza.A figura seguente hè una comparazione di e forme d'onda di a longa branche è a corta lunghezza d'onda:

NEW2_7 NEW2_8

Velocità di dati è lunghezza di u cable:
Quandu s'utilice alta velocità di dati, utilizate solu cavi più brevi.Quandu si usa bassu tassi di dati, i cavi più longu ponu esse utilizati.Per l'applicazioni à bassa velocità, a resistenza DC di u cable limita a lunghezza di u cable aghjunghjendu un margine di rumore attraversu a caduta di tensione à traversu u cable.Quandu si usa l'applicazioni d'alta tarifa, l'effetti AC di u cable limitanu a qualità di u signale è limitanu a lunghezza di u cable.A figura sottu furnisce una curva più conservativa di a lunghezza di u cable è a tarifa di dati.

NEW2_9

Shenzhen Zhongling Technology Co., Ltd. (ZLTECH), dapoi u so stabilimentu in u 2013, hè stata impegnata in l'industria di i robot di roti, sviluppendu, pruducia è vende servomotori è unità di mozzi di rota cù prestazioni stabile.U so mutore di servomotore d'alta prestazione ZLAC8015, ZLAC8015D è ZLAC8030L adopranu a cumunicazione di bus CAN / RS485, supportanu rispittivamenti CiA301, CiA402 sub-protokollu / modbus-RTU di u protocolu CANopen, è ponu muntate finu à 16 dispusitivi;supportu u cuntrollu di pusizioni, u cuntrollu di a velocità È u cuntrollu di torque è altri modi di travagliu, adattati per i robot in diverse occasioni, prumove assai u sviluppu di l'industria robotica.Per più infurmazione nantu à i servoazionamenti di u hub di rota di ZLTECH, fate attenzione: www.zlrobotmotor.com.


Tempu di Postu: Aug-04-2022